Nyt kun Yamaha on Tampereella, niin täytyy ajaa uusi mutkapätkä joka ilta. KX-Center löysi välin ensihuollolle ja käyttöohjekirjan mukainen 1600 km sisäänajo on nyt suoritettu :-)

Ei kommentteja

Kirjoittaja ei salli tämän merkinnän kommentointia