Nyt kun Yamaha on Tampereella, niin täytyy ajaa uusi mutkapätkä joka ilta.
KX-Center löysi välin ensihuollolle ja käyttöohjekirjan mukainen 1600 km sisäänajo on nyt suoritettu
Kirjoittaja ei salli tämän merkinnän kommentointia
Nyt kun Yamaha on Tampereella, niin täytyy ajaa uusi mutkapätkä joka ilta.
KX-Center löysi välin ensihuollolle ja käyttöohjekirjan mukainen 1600 km sisäänajo on nyt suoritettu
Kirjoittaja ei salli tämän merkinnän kommentointia
Ei kommentteja