Pitkästä aikaa lomapäivänä kohti itärajaa ja Ilomantsin kautta takaisin Joensuuhun. Tiet itään ovat lähes tyhjiä, mutta Ilomantsin keskuskadulla sentään näkyi muutamia eläkeläisiä. Lounaaksi pizzaa Ilomantsin leipomosta.

Ei kommentteja

Kirjoittaja ei salli tämän merkinnän kommentointia